Locatie

Laatste actualiteiten

SCHIPHOL - Bestuurders van elektrische auto’s kunnen sinds kort ook hun voertuigen... lees meer

Schiphol Smart Parking promotiecode 2014. Schiphol heeft regelmatig kortingsacties maar hier bestaan geen... lees meer

Smart Parking zorgt ook voor boodschappen

SCHIPHOL - Na een lange reis of vakantie is de kans groot dat de yoghurt in de koelkast thuis niet meer zo lekker is als voor het vertrek. Best handig dus, als je na je reis een pakketje met vers eten en drinken kunt ophalen. Schiphol Smart Parking biedt sinds kort een uitkomst: een Albert Heijn pick-up point.

Naast de P3 van Schiphol, waar veel mensen hun auto parkeren, biedt Albert Heijn een pick-up point aan. Het werkt heel simpel: vanuit je vakantie adres ga je naar de website en kies je de producten uit die je na je reis goed kunt gebruiken. Van eieren, tot brood of die Hollandse hagelslag die je zo gemist hebt. Het pick-up point zorgt ervoor dat alles voor je verzameld wordt en maakt er een pakket van. Na je vermoeiende reis hoef je dus niet meer langs een supermarkt om alles uit de schappen te verzamelen. Je kunt je verzamelde boodschappen ophalen tussen 6.30 uur ‘s ochtends en 24 uur ‘s avonds.

Vanaf Schiphol Smart parking kun je gemakkelijk langs het pick-up point rijden. Daar wordt het pakket door een medewerker in je auto gezet. Een erg efficiënte service die voor veel reizigers de terugkomst in Nederland een stuk aangenamer maakt. Ook commercieel directeur van Schiphol, Maarten de Groof, spreekt in het Algemeen Dagblad zijn tevredenheid uit. “Het sluit perfect aan bij alle faciliteiten en diensten die wij bieden.”

Albert Heijn opende, naast het pick-up point bij Schiphol Smart Parking, al tien andere ophaalpunten. Zo hoopt het bedrijf de consument tijd te laten besparen en een extra service te bieden.

Bezoek de website van Schiphol Smart parking.

Rik | 09-01-2014 11:47
schiphol%20smart%20parking